- 16-11-2021
- drukuj
Ogłoszenie o naborze wniosków o dofinansowanie zadań z zakresu usuwania, odbioru, transportu i unieszkodliwiania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Zbąszynek w 2022 r.
Burmistrz Zbąszynka ogłasza nabór wniosków o udzielenie dofinansowania zadań z zakresu usuwania, odbioru, transportu i unieszkodliwiania wyrobów zawierających azbest.
Wnioski wraz z załącznikami należy składać w terminie do 31 grudnia 2021 r. w Urzędzie Miejskim w Zbąszynku, pokój nr 7.
Zarządzenie Burmistrza Zbąszynka określające zasady udzielania dofinansowania oraz formularz wniosku wraz z załącznikami do pobrania (linki pod ogłoszeniem) lub siedzibie Urzędu Miejskiego w Zbąszynku – pokój nr 7
Wnioski będą rozpatrywane wg kolejności wpływu. Wnioski złożone po upływie wskazanego terminu nie będą rozpatrywane.
Dofinansowanie będzie udzielane w formie bezgotówkowej tj. poprzez sfinansowanie prac polegających na demontażu, odbieraniu, transporcie i unieszkodliwianiu wyrobów zawierających azbest. Dofinansowanie nie obejmuje kosztów wymiany pokrycia dachowego.
Wysokość dofinansowania wynosić będzie 40% kosztów zadania, pozostałe 60% kosztów pokrywane będą przez posiadacza wyrobów azbestowych.
Zadanie będzie realizowane w oparciu dotację z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Zielonej Górze. W przypadku nie uzyskania przez Gminę Zbąszynek dotacji z WFOŚiGW nabór wniosków zostanie unieważniony.
Dodatkowe informacje można uzyskać w siedzibie Urzędu Miejskiego w Zbąszynku – pokój
nr 7 lub pod numerem tel. 68 38 49 140 wew. 43
nr 7 lub pod numerem tel. 68 38 49 140 wew. 43
Załączniki
-
Oświadczenie właściciela nieruchomości
DOCX Rozmiar: 11.8 KiB Ilość pobrań: -
-
Oświadczenie - dofinansowanie nie bedzie stanowilo pomocy publicznej
DOCX Rozmiar: 11.7 KiB Ilość pobrań: -
-
Oświadczenie o wielkosci uzyskanej pomocy de minimis
DOC Rozmiar: 38.5 KiB Ilość pobrań: -
-
Wniosek o dofinansowanie demontażu odbioru transportu i unieszkodliwienia odpadów zawierajacych azbest
DOCX Rozmiar: 17.8 KiB Ilość pobrań: -
-
Zarządzenie Burmistrza Zbąszynka Nr 82_2016
DOCX Rozmiar: 20.2 KiB Ilość pobrań: -
-
Zgoda współwłaścicieli
DOCX Rozmiar: 13.1 KiB Ilość pobrań: -
- 29-09-2021
- drukuj
Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego - Rejon Dąbrówki Wielkopolskiej i Rogozińca
- 16-09-2021
- drukuj
OGŁOSZENIE dotyczące konsultacji projektu Programu współpracy Gminy Zbąszynek z organizacjami pozarządowymi na 2022 rok
- 14-07-2021
- drukuj
"WŁASNA FIRMA - START DLA MŁODYCH"
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Między Odrą a Bobrem wspólnie z LGD Zielone Światło wydłuża rekrutacje uczestników do projektu pt. Własna firma - start dla młodych - w ramach Osi Priorytetowej: I Rynek pracy otwarty dla wszystkich. Działanie 1.2 Wsparcie dla osób młodych na regionalnym rynku pracy, poddziałanie: 1.2.1 Wsparcie udzielane z Europejskiego Funduszu Społecznego
do dnia 18 sierpnia 2021 r.
Szczegóły dotyczące projektu zamieszczone są na stronie internetowej Stowarzyszenia pod adresem:
Dokumenty rekrutacyjne znajdują się natomiast pod adresem:
http://www.miedzyodraabobrem.pl/art,686,rekrutacja-do-projektu.html
http://www.miedzyodraabobrem.pl/art,686,rekrutacja-do-projektu.html
- 12-07-2021
- drukuj
Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego - rejon ulic Szerokiej i PCK
- 02-07-2021
- drukuj
DOBRY START - 300 dla ucznia
„Od 1 lipca 2021r. Zakład Ubezpieczeń Społecznych przejmuje obsługę programu „Dobry Start”.
Jest to program wsparcia dla wszystkich uczniów rozpoczynających rok szkolny.
Raz w roku można otrzymać 300 zł na wyprawkę szkolną dla dziecka, bez względu na dochód rodziny:
- w wieku do 20 lat,
- w wieku do 24 lat (w przypadku ucznia z niepełnosprawnością).
Pieniądze zostaną wypłacone na rachunek bankowy, wskazany we wniosku.
Świadczenie z programu Dobry Start jest zwolnione z opodatkowania. Nie podlega też egzekucji, więc komornik nie może zająć tych środków
Wnioski składamy tylko w formie elektronicznej. Wniosek można złożyć:
- na Platformie Usług Elektronicznych ZUS (PUE ZUS),
- przez bankowość elektroniczną,
- na portalu empatia.mpips.gov.pl
Na terenie gminy, we wskazanych wcześniej terminach, organizowane będą dyżury pracowników ZUS, którzy założą konto na PUE ZUS oraz pomogą w złożeniu wniosku 300+.
Do złożenia wniosku należy przygotować następujące dane oraz dokumenty:
- dane dziecka, w tym numer PESEL,
- informacje o szkole, do której uczęszcza dziecko,
- w przypadku niepełnosprawności - orzeczenie potwierdzające niepełnosprawność,
- numer rachunku bankowego,
- dowód osobisty,
- jeśli nie posiadasz Platformy Usług Elektronicznych ZUS również adres email.”
- 02-07-2021
- drukuj
OGŁOSZENIE O DOWOZACH DZIECI NA PÓŁKOLONIE DO ZBĄSZYNIA
Informacja w załączeniu.
- 09-06-2021
- drukuj
XXII Rajd Rowerowy Regionu Kozła w dniu 26 czerwca 2021 r.
- 15-05-2020
- drukuj
Uzyskaj e-odpis aktu stanu cywilnego (urodzenia, małżeństwa, zgonu)
- 16-04-2021
- drukuj
„Umów wizytę w Urzędzie Skarbowym”
Więcej informacji na stronie podatki.gov.pl